عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 3069
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

جام جهانی 2014

شما

ساعت کنفرانس خبری دیدار تیم‌های ایران و بوسنی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل، تیم ملی کشورمان عصر گذشته به منظور دیدار با بوسنی از مرحله آخر گروهی سائوپائولو را به سمت سالوادور ترک کرد.

بر همین اساس ملی‌پوشان فوتبال ایران از ساعت 11:15 و بازیکنان بوسنی برای آشنایی و راه رفتن در ورزشگاه فونته‌نووا از ساعت 12:15 به وقت محلی در این ورزشگاه حاضر می‌شوند. تمرین دو تیم در ورزشگاه دیگری برگزار می‌شود.

کنفرانس خبری سرمربی بوسنی از ساعت 11:30 و کنفرانس خبری سرمربی ایران از ساعت 15:40 برگزار می‌شود.

 مشخص شدن زمان کنفرانس خبری دیدار ایران - بوسنی

 



برچسب ها:آخرین اخبار تیم ملی ایران، زمان کنفرانس خبری دیدار ایران - بوسنی، ورزشگاه فونته‌نووا،کنفرانس خبری سرمربی بوسنی، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : سه شنبه 3 تیر 1393
مکزیک با برترب مقابل کرواسی راهی دور دوم شد

 




تیم ملی فوتبال مکزیک با برتری مقابل کرواسی به دور دوم جام جهانی 2014 صعود کرد و باید در یک هشتم نهایی به مصاف هلند برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های مکزیک و کرواسی در دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، 30 دقیقه بامداد امروز در ورزشگاه پرنامبوکو شهر رسیف به مصاف هم رفتند. هرچند این بازی در نیمه نخست کم هیجان دنبال شد و گلی در پی نداشت، اما در نیمه دوم بازی متفاوتی را شاهد بودیم و مکزیکی‌ها که در دو مسابقه قبلی خود هم نتایج خوبی کسب کرده بودند، در این مسابقه توانستند با حساب سه بر یک به برتری رسیده و خود را به مرحله دوم جام بیستم برسانند.

گل‌های مکزیک را در این بازی رافا مارکز دقیقه 70، گواردادو 75 و چیچاردو 82 به ثمر رساندند. تک گل کرواسی را هم بریشیچ در دقیقه 87 وارد دروازه مکزیک کرد.

قضاوت این بازی برعهده روشن ایرماتوف ازبکستانی بود و وی به آنته ربیچ از کرواسی کارت قرمز نشان داد و این بازیکن را از زمین اخراج کرد.

مکزیک با این برد پس از برزیل در جایگاه دوم گروه A قرار گرفت و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هلند، تیم اول گروه B برود.

مکزیک با برترب مقابل کرواسی راهی دور دوم شددر یک هشتم



برچسب ها:نتیجه بازی دیشب مکزیک، نتیجه بازی مکزیک و کرواسی، آخرین نتایج جام جهانی، نتایج بازی های دیروز، 
دنبالک ها : اخبار و نتایج تیم های ملی جهان،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : سه شنبه 3 تیر 1393
پیروزی قاطعانه برزیل مقابل تیم کامرون

 




تیم فوتبال برزیل با پیروزی قاطعانه مقابل کامرون به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال برزیل در دیدار مقابل کامرون به میدان رفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. نیمار دوبار، فرد و فرناندینیو گل‌های برزیل و ماتیپ تنها گل کامرون را به ثمر رساندند. برزیل با این برد به عنوان تیم اول گروه A باید به مصاف شیلی تیم دوم گروه B برود.

پیروزی قاطعانه برزیل مقابل تیم کامرون



برچسب ها:پیروزی قاطعانه برزیل، نتیجه بازی برزیل و کامرون، زننده گلهای برزیل، نتیجه بازی دیشب برزیل، برزیل در دیدار مقابل کامرون، 
دنبالک ها : اخبار و نتایج تیم های ملی جهان،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : سه شنبه 3 تیر 1393
علی کفاشیان: من هم خبر محرومیت داور صربستانی را شنیدم

 




رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من هم خبر محرومیت داور صربستانی را شنیده‌ام.

علی کفاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به برزیل در خصوص خبر محرومیت داور صربستانی گفت: من هم خبر محرومیت این داور را شنیده‌ام اما گویا هنوز در این خصوص خبر رسمی اعلام نشده است. وی افزود: نامه رسمی اعتراض به این داور را همان شب بازی با آرژانتین به فیفا ارسال کرده و در این خصوص منتظر پاسخ فیفا هستیم.

من هم خبر محرومیت داور صربستانی را شنیدم



برچسب ها:محرومیت داور صربستانی، خبر محرومیت داور صربستانی، نامه رسمی اعتراض، 
دنبالک ها : آخرین اخبار حوزه فوتبال ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
مشخص شدن داور دیدار ایران و بوسنی

 




داور اسپانیایی دیدار ایران و بوسنی در جام جهانی 2014 را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار ایران و بوسنی در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل چهارشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه فونته‌نوا شهر سالوادور برگزار می‌شود. بر همین اساس و با اعلام فیفا کارلوس ولاسکو از کشور اسپانیا قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت. کمک‌های وی نیز از اسپانیا خواهند بود.

مشخص شدن داور دیدار ایران و بوسنی



برچسب ها:نام داور بازی ایران و بوسنی، داور اسپانیایی دیدار ایران و بوسنی، کارلوس ولاسکو، 
دنبالک ها : اخبار تیم ملی ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
نتایج جام جهانی/ برتری تیم اسپانیا مقابل استرالیا

 




مدافع عنوان قهرمانی با برتری مقابل استرالیا با کسب 3 امتیاز با جام بیستم وداع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های اسپانیا و استرالیا در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2014 از ساعت 20:30 مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در نیمه نخست با تک گل داوید ویا و با حساب یک بر صفر به سود اسپانیا به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز اسپانیا روی موقعیت‌هایی که داشت، خطرناک ظاهر شد تا اینکه روی پاس اینیستا، فرناندو تورس موفق شد در دقیقه 69 دروازه استرالیا را برای بار دوم باز کند.

در ادامه کار اسپانیا باز هم تیم برتر میدان بود و در دقیقه 82 روی پاس زیبای فابرگاس، خوان ماتا توانست سومین گل ماتادورها را به ثمر برساند تا این بازی با حساب سه بر به پایان برسد.

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اصلی اسپانیا که در دو مسابقه قبلی 7 گل را دریافت کرده بود، در این بازی از روی نیمکت بازی را مشاهده کرد.

هر دو تیم پیش از این بازی از دور رقابت‌ها حذف شده بودند و با این نتیجه اسپانیا، قهرمان دوره گذشته سه امتیازی شد و در جایگاه سوم گروه قرار گرفت و استرالیا، نماینده آسیا نیز در رده آخر قرار گرفت.

هلند با برتری مقابل شیلی به عنوان تیم نخست گروه B راهی دور دوم شد.

برتری تیم اسپانیا مقابل استرالیا



برچسب ها:نتیجه بازی اسپانیا و استرالیا، آخرین نتایج فوتبال، تیم‌های اسپانیا و استرالیا، فابرگاس، 
دنبالک ها : اخبار و نتایج تیم های ملی جهان،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
کفاشیان:‌ رفتن کی روش به آفریقای جنوبی شایعه است

 




رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا شایعه حضور کی‌روش در آفریقای جنوبی مطرح شد، گفت:‌ این شایعه است و او هم علاقه‌ای ندارد که آنجا برود.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل، علی کفاشیان در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: مقابل آرژانتین ما چهره اصلی خودمان را به جهان نشان دادیم. من هم از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم مقابل بوسنی نتیجه بگیریم و صعود کنیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی با آرژانتین، ایران را دست‌کم می‌گرفتند و پیش‌بینی دریافت گل‌های زیاد را می‌کردند، اما دیدید وقتی آرژانتینی‌ها به ما گل زدند آنها حتی از خوشحالی گریه کردند. مسئولان فیفا هم به ما تبریک گفتند، اما از ناداوری هم ناراحت بودند.

کفاشیان در مورد اینکه آیا بعد از این بازی پیشنهادی برای بازی با تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال رسیده است، گفت: بله پیشنهادهایی از تیم‌های آسیایی از جمله ژاپن و کره داشتیم. الان تیم‌های بزرگی هستند که می‌خواهند با ما بازی کنند.

کفاشیان:‌ رفتن کی روش به آفریقای جنوبی شایعه است


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:شایعه حضور کی‌روش در آفریقای جنوبی، علی کفاشیان، قبل از بازی با آرژانتین، حفظ کی‌روش، تمدید قرارداد کی‌روش، تمام حرفه‌ای، مرحله حذفی، 
دنبالک ها : آخرین اخبار حوزه فوتبال ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل/ رقابت فشرده ایران و نیجریه برای صعود

 




بنا به گزارش روزنامه چینی، ایران و نیجریه رقابت‌ فشرده‌ای برای کسب سهمیه صعود از گروه F دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه چایناتودی، چاپ پکن تکلیف دو صعود و سقوط تیم‌های گروه F مشخص شده است. آرژانتین با غلبه بر بوسنی‌هرزگوین (2 بر یک) و ایران (یک بر صفر) مجوز صعود گرفته است. بوسنی‌و هرزگوین نیز تیم حذف شده این گروه است. در این میان ایران و نیجریه هنوز تکلیف خود را نمی‌دانند.

این روزنامه در گزارش خود عنوان کرد با این که مسابقه دو تیم آسیایی و آفریقایی انجام شده است، رقابت زیادی میان ۲ حریف برای کسب جواز صعود وجود دارد.

در این گزارش عنوان شد امید‌های تیم ملی ایران و نیجریه برای صعود به مرحله بعد و گریز از حذف نشدن، به بازی‌های روز چهارشنبه است. این که ایران با نتیجه‌ای خوب مقابل بوسنی‌ و هرزگوین برنده شود و نیجریه نیز از آرژانتین شکست بخورد که در  این حالت ایران صعود می‌کند و نیجریه باید به فکر اوکی کردن بلیت بازگشت باشد.

این نشریه در پایان گزارش خود تیم‌هایی که سرنوشت صعود و حذف شان از جام جهانی اکنون مشخص است، اینگونه عنوان کرد:

صعود کرده‌ها (6 تیم):

آرژانتین،‌ بلژیک، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، هلند

حذف شده‌‌ها (5 تیم):

استرالیا،‌ کامرون، انگلیس، اسپانیا، بوسنی و هرزگوین

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.



 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
یکی از اشتباهات بزرگ داوری جام جهانی در دیدار ایران - آرژانتین

 




یکی از نشریات پر تیراژ آلمان از اشتباه داوری بازی ایران و آرژانتین به عنوان یکی از اشتباهات بزرگ قضاوت فوتبال در جام جهانی 2014 نام برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه بیلد آلمان در شماره امروز (دوشنبه) به تحلیل عملکرد داوران در رقابت‌های جام جهانی طی دو دوره مرحله گروهی پرداخته است. این نشریه که مخاطبین زیادی در آلمان دارد، از اشتباه داور بازی ایران و آرژانتین در عدم اعلام ضربه پنالتی به سود ایران به عنوان یکی از اشتباهات بزرگ جام جهانی یاد کرد.

 در بازی شنبه‌ شب در شرایطی که هم از طریق گیرنده‌های تلویزیونی در سراسر دنیا خطای آشکار پاپلو زابلاتا را روی اشکان دژاگه دیدند داور این ضربه را پنالتی قلمداد نکرد و باعث ناراحتی فوتبال‌دوستان نه فقط در ایران بلکه در جهان شد. در گزارش‌های رسانه‌های جهان در دو روز گذشته تحلیل‌های زیادی در ارتباط با اشتباه داور در بازی تیم کشورمان به چشم خورد. بیلد از این اشتباه در کنار اشتباه روز نخست یوشی ‌نیشی‌مورای ژاپنی به عنوان خطاهای عمده جام جهانی 2014 یاد کرده که البته موارد دیگری را نیز به عنوان خطای داوری برشمرده است.

یکی از اشتباهات بزرگ داوری جام جهانی در دیدار ایران - آرژانتین



برچسب ها:اشتباهات بزرگ داوری جام جهانی، اشتباه داور بازی ایران و آرژانتین، خطای آشکار پاپلو زابلاتا را روی اشکان دژاگه، 
دنبالک ها : آخرین اخبار حوزه فوتبال جهان،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
جی لوید ساموئل، به تیم فوتبال پیکان پیوست

 




هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به پیکان پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پیکان، جی لوید ساموئل، بازیکن سابق تیم‌های بولتون، استون ویلا و هافبک بازی‌ساز و جنگنده فصل گذشته استقلال به تیم فوتبال پیکان پیوست. ساموئل که بامداد امروز وارد تهران شده بود ابراز امیدواری کرد تا بتواند مهره موثری برای تیم فوتبال پیکان در فصل جدید باشد.

جی لوید ساموئل



برچسب ها:جدیدترین اخبار نقل و انتقالات، هافبک سابق استقلال، آخرین وضعیت جی لوید ساموئل،بازیکن جدید تیم فوتبال پیکان، 
دنبالک ها : اخبار نقل و انتقالات،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
دی‌ماریا: مقابل تیم‌ کی‌روش خوب نبودم

 




ستاره رئال مادریدی تیم ملی آرژانتین پذیرفت مقابل ایران نمایش خوبی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس آنخل دی‌ماریا در گفت‌وگویی با روزنامه لارازون اظهار داشت:‌ باید بپذیریم مقابل ایران به مشکل برخوردیم و بازی خوبی ارائه نکردیم. هرچند که در پایان با برد بازی را ترک کردیم. وی ادامه داد: از بازی خود راضی نیستم. البته بازیکنان ایران فضاها را گرفته بودند و بسیار فشرده در زمین خود کار می‌کردند.

این روش اجازه عمل به ما نمی‌داد که صحیح در زمین حرکت کنیم. دی‌ماریا ادامه داد: باید تلاش کرد در بازی بعدی کیفیت بهتری ارائه کنیم. ما هنوز از آلبی‌سلسته واقعی فاصله داشته‌ایم و باید به استانداردهای خود بازگردیم. رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

دی‌ماریا: مقابل تیم‌ کی‌روش خوب نبودم 



برچسب ها:آنخل دی‌ماریا، آلبی‌سلسته، رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، تیم‌ کی‌روش، 
دنبالک ها : آخرین اخبار حوزه فوتبال ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
خادم: مهمترین مانع ما جهت حفظ کی روش مسئله مالی است

 




معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارد از دست دادن کی‌روش اشتباه بزرگی است و برای حفظ وی به حمایت دولت نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیررضا خادم در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره جلسه روز شنبه مبنی بر نشست هم‌اندیشی خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: این کار باید توسط سازمان خصوصی‌سازی مدیریت شود اما با توجه به اینکه آغاز فصل نزدیک بود و صاحب تیم‌ها مشخص نبود، مدیریت کار را برعهده گرفتیم. در این جلسه به جمع‌بندی رسیدیم تا سازمان خصوصی‌سازی کارها را برای مزایده انجام دهد.

 وی در پاسخ به این سؤال که روند انجام کار را چطور ارزیابی می‌کنید و فکر می‌کنید انتظارها برای واگذاری طولانی باشد یا خیر اظهار داشت: مشکل ما این بود که چیزی که از دو باشگاه می‌خواستند نمی‌توانستند ارائه کنند. عمده مشکل ما مسئله مالی است، هم بدهی‌ها مشخص نیست و هر روز طلبکاران اسنادی را رو می‌کنند و هم دارایی‌ها معلوم نیست، با وجود اینکه می‌دانیم این دو باشگاه دارایی‌هایی دارند، اما ممکن است در پروسه واگذاری مغفول بمانیم، این مسائل مشکل ایجاد می‌کند که در تخصص وزارت ورزش هم نیست.

خادم: مهمترین مانع ما جهت حفظ کی روش مسئله مالی است


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کلیک کنید
برچسب ها:از دست دادن کی‌روش، امیررضا خادم، خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، مسئله مالی،جوایز تیم‌های ملی، 
دنبالک ها : آخرین اخبار حوزه فوتبال ایران،

 

 ارسال توسط admin  تاریخ : دوشنبه 2 تیر 1393
نبی: نتیجه بازی با تیم آرژانتین به عدالت تمام نشد

 




نشست مطبوعاتی سرپرست تیم ملی فوتبال با حضور خبرنگاران برگزار شد که وی به سوالات رسانه‌ها در خصوص دیدارهای تیم ملی فوتبال پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای چهارمین بار است که در رقابت‌های جام جهانی فوتبال حضور داشته و نزدیک به 70 میلیون جمعیت ایرانی، نگاهشان به مسابقات در برزیل است. نزدیک به 60 روز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال برگزار شد که در این مدت با تلاش بازیکنان و هدایت خوب کادر فنی در شرایط خوبی قرار داریم.

وی افزود: اولین نتیجه برابر نیجریه نسبتا قابل قبول بود و در مسابقه دوم علیرغم اینکه آرژانتین به گل رسید، تیم ملی ایران واقعا عالی بود. در واقع چیزی که مردم دنیا به آن اعتقاد دارند این است که برزیل در فوتبال یا رشته‌های دیگر به عنوان میزبان است و مردمی که در طول مسابقات در این کشور حضور دارند تقریبا نزدیک به یک ماه زندگی می‌کنند. در واقع تمام نگاه‌ها به این مسابقات است و میلیاردها نفر به طور مستقیم این پیکارها را تماشا می‌‌کنند. یکی از این دیدارها، رقابت دو تیم ایران و آرژانتین بود که اعلام می‌کنم به شدت از نتیجه‌ای که داور مسابقه رقم زد ناراحت هستیم و معتقدم داورانی که برای این بازی‌ها در نظر گرفته می‌شود باید عدالت را رعایت کنند.

نتیجه بازی با آرژانتین به عدالت تمام نشد


برای خواندن [ادامه مطلب] اینجا کل



:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اسلو چت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاطرات تلخ وشیرین و آدرس alireza007.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com